Posted in De' ale mele!!!, Hrană pentru suflet...

1 Corinteni 13


“Dragostea nu piere niciodată. Proorociile se vor sfârşi; limbile vor înceta; cunoştinţa va avea sfârşit!…”(versetul 8 ).

Capitolul acesta nu este un poem al dragostei, simplu strecurat aici, fără legătură cu mai de dinainte şi de după aceea… Dimpotrivă, el descrie dragostea ca prim factor al relaţiilor noastre unii cu alţii şi în folosirea darurilor duhovniceşti. Limbile, profeţia, cunoaşterea tainelor, chiar amabilitatea şi binefacerea devin goale şi fără valoare când sunt fără dragoste… Însăşi descrierea dragostei în versetele 4- 7 se aplică la folosirea darurilor:

„ Dragostea este îndelung răbdătoare, este plină de bunătate”- eu nu îmi voi folosi darurile pe care le- am primit ca un ciocan care să ajusteze pe alţii în forma dorită;

„ Dragostea nu se laudă, nu se umflă de mândrie”- nu mă voi înălţa la nici un nivel duhovnicesc deasupra altor creştini, „ pentru că, ei nu au ce am eu!”;

„ Dragostea nu se poartă necuviincios” – nu îmi voi pierde controlul emoţiilor în folosirea darurilor primite;

„ Dragostea nu caută folosul  său” – voi căuta binele Trupului lui Cristos şi nu în avantajul meu personal;

„ Dragostea nu se aprinde de mânie, nu se gândeşte la rău”-  nu voi reacţiona faţă de provocările reale sau închipuite ale altora, atribuindu- le rele intenţii;

„ Dragostea nu se bucură de nelegiuire, ci se bucură de adevăr” – Adevărul, aşa cum este el în Isus, va fii punctul central al părtăşiei mele şi al bucuriei mele împreună cu alţi creştini!

Motto:

Ai părăsit comorile Cerului pentru a Te identifica cu orice nevoie a mea şi ai mers până la Sacrificiul Suprem pentru a mă ispăşi de păcate… Apoi, Dumnezeule- Tată, I- ai restituit Fiului Tău tot ce lăsase deoparte, inclusiv comorile Lui nesfârşite!… Te iubesc, Adoratule!!

969579_606618192696162_401832278_n

Author:

Sunt visul din inima Lui devenit realitate !!!

Leave a Reply

