Posted in De' ale mele!!!

Te voi iubi mereu!


Astăzi, mai mult ca niciodată, am simţit că trebuie să Îţi declar dragostea mea ce Ti-o port în inimă şi care nu mă lasă să tac, aşa că, am scris câteva cuvinte cu dedicaţie… Ţi-o dedic Ţie, Domnul meu iubit!

Îţi mulţumesc că m-ai iubit atât de mult…Îţi mulţumesc că mi-ai fost atât de fidel şi continui să fii Acelaşi…

Când eu aveam probleme şi vroiam să îmi iau viaţa, doar Tu mă făceai să îmi i-au gândul de la aşa ceva… şi mereu ai fost aproape de mine… de inima mea!

Te iubesc, să ştii! 🙂 Îmi umpli zilele cu soare; Tu dai un rost vieţii mele. Lângă Tine aş vrea să trăiesc  şi să nu mă mai pot dezlipi de Tine niciodată!… niciodată!!!

Nu poate exista ceva mai pur pe acest pământ, decât dragostea Ta şi, nimic din această lume nu ar trebui să pună în pericol relaţia mea cu Tine! Am pierdut în lume multe lucruri, dar nu am pierdut cel mai important lucru şi acela este : DRAGOSTEA TA!… Şi, trăiesc numai pentru TINE!… Pentru Tine!!! 🙂 Şi, dacă astăzi Te iubesc, nu îmi pare rău! Se merită să pierd totul, dar nu şi pe Tine!

Te iubesc cât timp voi mai avea viaţă şi vreau să ştii că, nu ştiu ce m-aş face fără iubirea Ta!

Author:

Sunt visul din inima Lui devenit realitate !!!

6 thoughts on “Te voi iubi mereu!

  1. Elenus, cand iubesti mult (cum o faci tu) ai parte si de dezamagire, dar Dumnezeu nu te lasa ci, iti pregateste intotdeauna un lucru sau pe cineva de care sa te poti bucura! Ai nevoie de dragoste, draga mea!

Leave a Reply

