Posted in De' ale mele!!!

La mulţi ani, Marian!


Credeai că am uitat de o zi atât de specială precum naşterea ta? Îţi trimit din tot sufletul acest mesaj plin de dragostea mea şi sper să te bucure… Am văzut tristeţe în sufletul şi asta m-a făcut şi pe mine tristă. Dar, sper că, după ce vei citi acest mesaj, chipul tău va redevenii cel pe care îl ştiu eu!

A 19 a treaptă urci pe a vieţii scară şi din partea mea, îţi urez să ajungi la 100 vară, iar când vei privi în urmă pe treptele urcate, să nu vezi urme de noroi ci, doar faptele frumoase!

Fie ca în această zi specială, în sufletul tău să se trezească o dorinţă arzătoare de a trăi frumos, de a crea lucruri deosebite şi de a realiza cele mai tăinuite visuri.

Fie ca soarele să îţi ofere căldură şi lumină, iar ploaia curată să îţi dea linişte sufletească, zâmbetul oamenilor, încredere în sine… visele de azi să devină realitate, speranţele de mâine – împliniri şi orice cădere să fie un pas înainte! LA MULŢI ANI!!!!

Author:

Sunt visul din inima Lui devenit realitate !!!

One thought on “La mulţi ani, Marian!

Leave a Reply

