Posted in De' ale mele!!!

Prietena mea!


Mă gândesc în fiecare zi la tine… Mă gândesc la ce simţi, ce trăieşti, ce-ţi doreşti în fiecare zi. Şi… recunosc!… aş vrea să te cunosc mai bine, să ştiu prin ce treci în viaţa de zi cu zi, să-mi povesteşti despre tine şi familia ta, să îmi spui care-ţi sunt visele şi dorinţele tale, să îmi spui cum aş putea să fiu mai aproape de tine, să te ajut şi să învăţăm una de la cealaltă! Să învăţăm cum să iubim şi cum să ne iubim aproapele, cum să ne îngrijim familia, cum să fim împlinite şi… fericite!

Şi… discutând… să găsim împreună un drum mai uşor pentru fiecare femeie, pentru fiecare fiică, mamă sau bunică, pentru fiecare suflet care doreşte să aibă o viaţă mai bună. Îmi doresc să reuşim să construim împreună un loc mai frumos pentru noi.. şi să punem laolaltă pasiuni, dorinţe, speranţe, poveşti de viaţă care merită să fie apreciate, exemple care merită să fie urmate, idei şi sfaturi de bine, şi să ne influenţăm vieţile reciproc într-un mod pozitiv!

Author:

Sunt visul din inima Lui devenit realitate !!!

5 thoughts on “Prietena mea!

  1. Foarte frumos gînd Domnul să te ajute să+l duci mai departe si să fie si femei dispuse să ceară ajutor ,veyi tu cum este lumea de astăyi în general fac lucruri care îi costă si timp bani si reputatie dar nu fac un lucru simplu pe care îl cere HRISTOS ,,veniti la mine toti cei osteniti si împăovarati si vă voi da odihnă pentru sifletele voastre ,,,Si în lşumea noastră Evanghelică se duc după anumite senyatii si Domnul este aproape de fiecare din noi ,sigur cînd trecem prin încercări avem nevoie de sustinere dar dacă nu cerem nimeni nu stie să ne ajute ,AM observat de la grupul de rugăciune unde prin voia Domnului sunt acuma si ajut că oameni nu se deschid să spună înaintea Domnului tot ce au pe suflet .Dacă a+si începe să povestesc eu povestea vieti trebuie o carte dar spun doar atît ,,multumesc Domnului că nu ma lăsat niciodată ,niciodată singură ,trebuie să ne ÎNCREDEM în Domnul cu toată fiinta noastră .Am nevoie de rugăciune pentru cresterea si desăvîrsirea lucrări lui HRISTOS în inima mea si restu stiu că EL se va îngriji de toate Domnul să te tină tare ELLY esti tînără si ai nevoie de multă puetere si ti’o doresc din tot sufletul si lucrarea frumoasă pe care ai început’o să o duci la bun sfîrsit amin

    1. Scumpa mea soră, vă mulţumesc foarte mult pentru toate încurajările care le primesc din partea dumneavoastră şi din partea acelora care îmi trimit mesaje private.. 🙂 Mă simt binecuvântată să am alături de mine astfel de persoane şi fiecare cuvânt de încurajare înseamnă foarte mult pentru mine 🙂 Fiţi binecuvântată de Iubitul nostru Tată!

Leave a Reply

