Posted in De' ale mele!!!

Te văd, Preaiubitule!


Te văd în lacrima de durere ce cade din ochii mei… Te vad în zilele mai puţin senine! Te văd în clipele în care plâng şi-n fapte ce dor!… şi-atunci rana doare!

Te văd când îmi ştergi lacrimile care dor… Te văd şi-atunci când singurătatea îmi este tovarăş de drum!…

Te văd când mă duci la ape de odihnă şi îmi înviorezi sufletul! (Psalmul 23), dar parcă Te văd mai clar în mijlocul necazului, atunci când faci minuni…

Te văd, Dumnezeule, fiindcă Te iubesc!

Te văd când primesc un răspuns pe care nu-l doream şi Te văd fiindcă am ales să fii Dumnezeul meu!

Te văd în durere… când mă uit la Tine printre lacrimi… Te văd, fiindcă Tu ai răsărit în existenţa mea pustie!

Te văd! Te văd!… Te văd, fiindcă Tu faci din durerile mele flori! Te văd!

 

Sursa: Ligia Tranca

Author:

Sunt visul din inima Lui devenit realitate !!!

3 thoughts on “Te văd, Preaiubitule!

  1. Asa este, Elenus! Il vedem mai mult pe Dumnezeu in necazuri dar sa nu uitam si de bucuriile pe care El le ingaduie in vietile noastre! Te pup!

Leave a Reply

