Posted in De' ale mele!!!

Mângâierea Ta…


Eşti aici!… Şi chiar dacă nu Te pot vedea, inima- mi tresaltă de bucurie… pentru că astăzi Ţi- am simţit mângâierea în adierea vântului… Te- am simţit şi cu căldură mi- ai vorbit…

Chiar dacă nu Te pot vedea cu ochii fizici, Îţi pot vedea măreţia prin prisma ochilor spirituali…

Când braţele Tale mă cuprind cu atâta dragoste, simt că Tu eşti sărbătoarea zilelor ce trec şi eşti dansul acestui vânt mângâietor… apoi, mă faci să trec cu bine peste orice poticnire, regrete şi doruri…

Isus, eşti Mâna ce îmi scrie grăbită gândurile, visele, emoţiile… Eşti roşeaţa obrazului când mă aflu în prezenţa- Ţi sfântă…

Sunt născută din Viaţa Însăşi, şi eşti pentru mine natura bucuriei, a fericirii…

Veşnicia Ta pentru mine este Acel loc gingaş unde se adună toţi acei ce  Te- au iubit şi au împlinit dorinţa inimii Tale… Eşti Om, Iubire, Viaţă!… Nemurire!

Eşti lacrima ce se scurge pe obrazul meu, eşti raza  de soare caldă…

TU eşti Soarele de pe cerul meu!…

Author:

Sunt visul din inima Lui devenit realitate !!!

One thought on “Mângâierea Ta…

Leave a Reply

