Posted in De' ale mele!!!

Iubire Divină…


Picăturile nopţii vin din acelaşi Izvor care aduce roua dimineţii… Prin prezenţa Ta strălucitoare faci să se “ umple de veselie răsăritul şi apusul soarelui” ( Psalmul 65: 8)… 

O făgăduinţă în zori şi un cuvânt sigur în apus încununează fruntea zilei cu lumină şi îi încalţă picioarele cu Iubire…

Tu eşti Iubirea Divină ce îmi închide pleoapele obosite, atunci somnul îmi este mai dulce…

Dar, ca să ai parte de o asemenea odihnă, preaiubita Mea, trebuie să te apropii de Tron şi să- ţi laşi povara din suflet înaintea Marelui Păstrător, Tatăl tau, Dumnezeu… Îmi doresc să intri în strălucirea prezenţei lui Iehova pe calea Sângelui Ispăşitor, aceasta fiind cea mai sigură metodă de a te curăţi de arama pământească şi de a- ţi reînnoi  sufletul după o slujbă obositoare…

Draga Mea, trebuie să ştii că citirea Cuvântului şi rugăciunea sunt porţi  din pietre scumpe, prin care poţi intra în prezenţa Maiestăţii Sale… şi binecuvântată vei fi dacă vei deschide aceste porţi în balamalele lor de safir!…

Şi atunci când stelele se descoperă şi toată oştirea cerului, păşeşti în glorie aurie, atunci este timpul în care se deschide Templul Ceresc, şi tu eşti invitată să intri…

                                                                                                                             

Cu dragoste veşnică şi inestimabilă, Mirele Tău…

Hillsong – Stronger – With Subtitles/Lyrics

Author:

Sunt visul din inima Lui devenit realitate !!!

One thought on “Iubire Divină…

Leave a Reply

