Posted in De' ale mele!!!

Capcanele rugăciunii!


Iată şapte atitudini dăunătoare sau capcane care pot stagna viaţa noastră de rugăciune înainte de a o începe:

  1. Capcana 1 –  ” Rugăciunea nu schimbă prea mult lucrurile”–  Iacov 4: 2 – Satan este familiar cu Sfânta Scriptură: ”   nu aveţi, pentru că nu cereţi”…  Satan ştie că dacă înţelegem  însemnătatea rugăciunii, ne vom agăţa cu disperare de Dumnezeu;
  2. Capcana 2 –  ” Sunt prea ocupat/ ă ca să mă rog” – Pentru cei mai mulţi dintre noi a fi ocupat/ ă tot timpul este un mod de viaţă. Când Duhul Sfânt descoperă un ” semnal ocupat” în inima mea, ştiu că sunt avertizat/ ă să mă opresc  şi să- mi reevaluez programul. Aşadar, acordăm adesea slujirii noastre o importanţă mai mare decât rugăciunii.  Totuşi, ordinea corectă este: rugăciune; ascultare;  apoi,  slujire…
  3. Capcana 3 –  ” Dumnezeu nu a răspuns rugăciunii mele, prin urmare pot să renunţ să mă mai rog” –  Satan doreşte să încetăm să ne mai rugăm! Perseverează în rugăciune!!! Nu renunţa; continuă să  ceri!! Două din pildele Sfintei Scripturi despre rugăciune se referă la importanţa perseverenţei: Luca 11: 5- 10 şi 18: 1- 8- pilda vecinului insistent care cere hrană la miezul nopţii şi pilda văduvei care cere dreptate în mod repetat de la un judecător rău ne arată că pânî şi oamenii răspund de obicei la cereri repetate de ajutor… Cu atât mai mult doreşte Dumnezeu să ne biencuvânteze când Îi aducem  în mod repetat cererile noastre înaintea Lui!
  4. Capcana 4 –   Uit pur şi simplu să mă rog pentru anumite lucruri” –  Uneori, rugăciunea este ultima noastră resursă în loc să fie prima noastră idee ( Iacov 4: 2). Şi eu a trebuit să învăţ să merg mai întâi la Dumnezeu în orice situaţie… Dacă Dumnezeu doreşte să folosească alţi oameni pentru a mă ajuta, fie îi va aduce pe ei la mine, fie mă va conduce pe mine laei…
  5. Capcana 5 –  ” De ce să mă rog când plângerea îmi face atât de bine?” – critica şi plângerea îţi vor înăbuşi viaţa de rugăciune şi vocea Duhului Sfânt… Duhul Sfânt va fi partenerul care îţi va conduce rugăciunea direct la tronul lui Dumnezeu. El vrea să fie prietenul tău drag, aşteptând să te conducă tot mai aproape de Isus ( Ioan 16: 7).  Nu vei auzi  niciodată un cuvânt critic sau pesimist de la Dumnezeu. În El nu este întuneric…  Filipeni 2: 14 –  când cădem în capcana de a ne plânge şi de a fi critici, nu Îi plăcem lui Dumnezeu. Această gândire negativistă poate stinge prezenţa dinamică a Duhului Sfânt în viaţa noastră.
  6. Capcana 6 –  ” Păcatul meu este aşa de mare “… – Sfânta Scriptură ne arată clar că păcatul este o barieră în calea rugăciunii ( Psalmul 66: 18). Rezultatul final al păcatului cu voia este oprirea dezvoltării vieţii de rugăciune.
  7. Capcana 7 –   Vreau ca Dumnezeu să acţioneze în felul meu “ – când ne rugăm, Satan vrea să ne ducă până acolo încât să  ne rugăm cu motivaţii greşite ( Marcu 10: 35- 37).

Pe lângă faptul că  ne întinde capcane, Satan încearcă să ne prindă pe picior greşit şi în alte moduri… Când în viaţa noastră apare o cotitură neaşteptată, toate gândurile noastre despre Dumnezeu şi puterea Învierii Lui se scurg din  noi…
Pe măsură ce înveţi să- ţi educi gândurile să se concentreze asupra Domnului Isus în fiecare zi, te vei trezi refocalizându- te mai rapid asupra lui Dumnezeu.
Author:

Sunt visul din inima Lui devenit realitate !!!

One thought on “Capcanele rugăciunii!

  1. Despre rugaciune exista in Noul Testament lucruri aproape paradoxale: Marta se roaga de Domnul Isus sa o trimita pe Maria la bucatarie sa o ajute. Christos nu face asta, ci ii arata Martei locul care trebuie pentru o relatie cu El.
    O legiune de draci iL roaga pe Domnul Isus sa nu ii trimita in Adanc, ci in turma de porci care pasteau pe taramurile Gadarei. Mantuitorul accepta! Porci mor inecati in mare…
    Domnul Isus in gradina Ghetimani se roaga Tatalui cu sufletul sfasiat, cu fata brazdata de sange si transpiratie, ca acest pahar plin de amar sa se indeparteze de la El…Dumnezeu nu-L asculta, ci iL lasa pe Fiul Sau sa asculte total de Voia Tatalui!

Leave a Reply

