Posted in De' ale mele!!!

Vocea lui Dumnezeu!!


Vreau să mă aventurez în a asculta de vocea  Sa!… Ce se poate spune despre mine? Tânjesc să mă apropii de Dumnezeu aşa cum  mă apropii de cel mai bun prieten al meu..

Ştiu că este posibil ca şi astăzi să Îţi pot auzi vocea de aceea, doresc să ascult cu atenţie, să pot învăţa să Îţi recunosc vocea, Dumnezeule!.. Tot ce îmi doresc este să pui în mine o ” foame ” după Tine şi să îmi dai o ” ureche” care să asculte..

Vreau să Te descopăr aşa cum Te- au descoperit şi alţii şi, prin Cuvântul Tău cel Sfânt să comunicăm.. prin Duhul Sfânt să şopteşti în liniştea inimii mele; să fiu într- o comuniune cu Tine!…

Vreau să experimentez  în a învăţa să aud ce ai Tu să îmi spui prin Cuvântul Tău şi în rugăciune, în timp ce stau de vorbă cu Tine.. să ascult! Vreau să învăţ cu adevărat să aud vocea Ta, Domnul meu!…

Îţi permit să împărtăşeşti planurile Tale şi să mă implici în lucrarea Ta.. Îmi doresc ca viaţa mea să devină o aventură pentru Tine ( Psalm 46: 10)… Învaţă- mă să ascult!

Author:

Sunt visul din inima Lui devenit realitate !!!

Leave a Reply

