Posted in Dhanniella - CRST, Poezii

Astăzi…


Astăzi…văd lumina pe fața Ta Isuse,

Astăzi.. văd cum Îmi dăruiești trandafiri,

Astăzi… se scutură petale de flori din cer peste chipul meu,

Astăzi…Tu Mirele meu îmi faci viața un curcubeu de lumini și culori,

Tu ești eterna meu Iubire!

Singurul meu Dumnezeu,

Cel ce viața-mi definește,

și mă ajută să pășesc cu încredere pe cale,

Tu Ești un Crin,

Ești Trandafirul meu,

Ești Regele și Mirele meu!

Cântarea mea de laudă ești Tu!

Tu ești Frumosul!

…Și ceea ce-mi doresc de astăzi este ca frumusețea Ta să se oglindească peste și în viața mea.

Te ador!

Îți mulțumesc pentru că Tu ești înțelesul tuturor lucrurilor,

Începutul și Sfârșitul,

Eternul!

 Sursa: http://salvatapentruel.wordpress.com/2012/07/02/astazi-17/

Author:

Sunt visul din inima Lui devenit realitate !!!

Leave a Reply

