Posted in De' ale mele!!!

Iubire… suferinţă… dor!


Iubire…

În braţele Tale prind aripi şi simt că zbor!… Dragostea Ta a luminat fiecare loc al inimii mele şi EŞTI cel mai frumos lucru care mi se putea întâmpla!… Îmi place să văd cum ne sincronizăm ( deşi eu nu mă sincronizez cu Tine, de cele mai multe ori 🙂 )… Ai aprins flacăra Iubirii Tale în inima mea, iar ea arde atât de tare încât mă simt limitată în a- mi exprima sentimentele ( ce bine că Tu ştii ce simt pentru Tine, chiar dacă nu exprim în cuvinte)… Ce inimă frumoasă ai, dragul meu Domn!…

Chiar dacă sufăr şi plâng mult, eu tot voi continua să Te iubesc!… Te voi iubi cu fiecare clipă sau moment tot mai mult.. Ştii de ce? Pentru că Tu eşti vinovat  de o astfel de iubire care vine numai de la Tine!.. Este o Iubire sfântă!

… suferinţă…

Oare când vor înceta ochii mei să mai verse lacrimi… râuri de  lacrimi, Domnul meu?

Dumnezeule, am aşa mare nevoie de Tine azi, acum… Încă o dată mai fă- Ţi simţită prezenţa în inima mea tristă şi plină de durere… Lasă- mă să ştiu că eşti aici, lângă mine – cu mine! Sunt pierdută fără Tine şi nu aş ştii ce să fac dacă nu ai face parte din esenţa existenţei mele..

Am nevoie să mă ajuţi să trec peste aceste talazuri care îmi inundă inima şi îmi răpeşte bucuria… Tot ce ămi doresc este să Te am pe Tine, Apărarea şi Neprihănirea mea…

… dor!

Încerc din nou să îmi adun puterile ca să pot vedea acel Soare şi acea Lumină din Cer, şi încă sper…

Mi- e dor să uit şi să mai surâd, mi- e dor să stau cu ochii înfipţi în soare, să încep să râd din nou şi să mă pierd în mare… Mi- e dor să ating pământul cu degetul, iar vântul să mă împingă şi să visez că am aripi… Mi- aş dori să nu mai cred atât de repede în vorbe de oameni mari, ci mai degrabă, să- i cred pe acei bătrâni, care să mă încurajeze cu experienţele lor..

Acum, mai mult ca niciodată, îmi doresc să fiu copil din nou:  să cânt, să uit, să zbor în lumea mea colorată de visuri şi dorinţe!…

Chiar  dacă mă împiedic pe drum, El este gata să mă prindă!!!

Author:

Sunt visul din inima Lui devenit realitate !!!

Leave a Reply

