Posted in De' ale mele!!!

Vise! Doruri!… Asteptari!


970930_472482636159652_1331822544_nVa fi oare mirare, când peste ani, îţi voi citi chipul ca pe o carte deschisă?!… Nu!! Pentru că împreună vom trece peste tot ce viaţa ne oferă.. Pentru că vom fi alături la bine şi la rău, încurajându- ne, iubindu- ne şi sprijinindu- ne reciproc..
Ştii de ce am ales să continui să trăiesc?… Pentru că îmi doresc să încep călătoria vieţii alături de tine şi amândoi, împreună cu Dumnezeu… Probabil că te vei întreba dacă se merită să îmi încep călătoria alături de tine?!.. Iar eu îţi răspund că: DA! SE MERITĂ!!
Dacă în prima jumătate a vieţii am suferit, ştiu că în faţă îmi stă un viitor binecuvântat pregătit de Dumnezeu prin tine.. Şi chiar dacă vor fi ani dificili, împreună vom învăţa să răzbatem prin orice situaţie…
Abia aştept să vină clipa în care, împreună ne vom bucura de primăvară şi de căldura verii..
Abia aştept să mă plimb de mână cu tine pe aleile parcurilor şi să plouă peste noi cu frunzele verii ce uşor încep a- şi schimba culoarea, prevestind un nou început.. începutul sezonului meu preferat: toamna! Pentru că atunci mă gândesc cel mai mult la tine, dragul meu! Împreună să savurăm din plin florile şi iarba verde, cerul senin şi izvoarele cristaline!! Aaa!.. Mi- aş dori să ne plimbăm pe malul mării, indiferent de sezon!
Se apropie toamna! Îi pot simţi mirosul! Chiar acum o pot adulmeca în aer şi încerc să nu privesc spre norul din zare care alunecă spre orizont… Alături de cine îmi voi petrece aceste binecuvântate anotimpuri? Ştiu sigur că alături de tine şi singura bucurie va fi aceea: voi păşi către veşnicie alături de cel pregătit de Dumnezeu- Tatăl, mână în mână, iar inimile noastre nu vor mai fi două, ci una..
Îţi mulţumesc anticipat pentru călătoria care o vom face împreună!

Author:

Sunt visul din inima Lui devenit realitate !!!

2 thoughts on “Vise! Doruri!… Asteptari!

Leave a Reply

