Posted in De' ale mele!!!

Poporul Meu,


Scoala- te si lumineaza- te! Caci lumina ta vine si slava Mea rasare peste tine.. Peste cei ce nu Ma cunosc rasare intunericul, dar peste tine, preaiubitul Meu popor, rasare slava Mea..
Toti cei care Ma vor urma si vor implini promisiunile Mele, vor umbla in Lumina Mea, si toti vor vedea stralucirea razelor tale..
Poporul Meu, ridica- ti ochii si priveste: te voi imbraca cu podoabe si te voi face Mireasa Mea! ( Apocalipsa 21: 5). Si atunci, poporul Meu iubit, iti voi sterge orice lacrima si moartea nu te va mai atinge… nu va mai fi nici tanguire, nici tipat, pentru ca Eu voi ” face toate lucrurile noi.” Eu voi fi Dumnezeul tau, iar tu vei fi poporul Meu!!
Iubitul Meu popor, ” Duhul Meu, care se odihneste peste tine si cuvintele Mele pe care le- am pus in gura ta, nu se vor mai departa din gura ta, nici din gura copiilor tai, nici din gura copiilor copiiilor tai, de acum si pana- n veac.” Generatiile care vor veni dupa tine, vor ramane sub promisiunile si binecuvantarile Mele…
Voi face din tine o cununa stralucitoare in Mana Mea, o legatura imparateasca in mana Tatalui Meu, pentru ca nu soarele iti va mai sluji ca lumina ziua, nici luna nu te va mai lumina cu lumina ei, ci Eu voi fi Lumina ta pe vecie, iar Tatal Meu, Dumnezeu, va fi slava ta…
Poporul Meu, te voi face o podoaba vesnica si o pricina de bucurie pentru oameni, pentru ca ” Eu sunt Luceafarul stralucitor de dimineata!” ( Apocalipsa 22: 16b)

Author:

Sunt visul din inima Lui devenit realitate !!!

Leave a Reply

