Posted in De' ale mele!!!

Muzica din viata mea !


S- a mai scurs inca un capitol din viata mea, din cartea vietii mele.. Un capitol in care am experimentat atat bucurii, cat si multa tristete; un capitol in care Dumnezeu mi- a dat ocazia sa intalnesc oameni minunati care sa isi lase amprenta in viata mea, dar am cunoscut si oameni care m- au criticat si care nu au crezut in mine ( pentru ca nu au vazut ce valoare a pus Hristos in mine ) – criticile lor m- au determinat sa privesc in Sus si niciodata in jos, chiar daca a trebuit sa platesc un pret… Si in anul ce tocmai s- a incheiat, am vazut tot mai clar cum Dumnezeu ma inalta precum vulturii; am vazut cum in fiecare dimineata, dragostea Lui reflectata in razele soarelui ( El este Luceafarul de dimineata ! ) imi mangaia obrajii brazdati de atatea lacrimi; am simtit soapta blanda si suava a Duhului Sfant care mereu ma incuraja sa merg mai departe, chiar daca drumul catre Cer este atat de alunecos… Mana Lui a fost mereu asupra mea; bratele Lui au fost mereu deschise pentru a- mi da acea imbratisare dupa care tanjeam sa o primesc, rugandu- L mereu : ” Sa nu imi mai dai drumul din stransoarea bratelor Tale, caci fara Tine sunt pierduta ! ” Asta este Preaiubitul inimii mele! El, Hristos! 🙂

Dragii mei prieteni, fiecare binecuvantare ce ati proclamat- o peste viata mea, a fost ca o nota muzicala asezata pe portativul lui Dumnezeu si astfel a luat forma unei melodii divine care a ajuns pana la Tronul de Har al Tatalui Ceresc…
Va multumesc voua, prietenii mei, care ati facut ca ziua de ieri sa fie una demna de apreciat si de neuitat, cu siguranta… Desi vremea a fost mohorata, voi ati reusit sa aduceti soarele in inima mea, iar pe chip mi- a rasarit zambetul lui Hristos! M- ati facut sa ma simt speciala si m- ati alintat prin cuvintele voastre trimise prin SMS sau prin intermediul FB- ului.. Mai jos as vrea sa redau cateva din mesajele trimise de voi si ma rog sa fie o incurajare pentru toti cei care vor citi:

MONICA AGACHE:
” Draga Elly, astazi Dumnezeu a mai adaugat inca un trandafir la buchetul vietii tale. Ma rog ca in aceasta sarbatoare si in toate care vor veni, gradina ta sa fie plina de culoare si mireasma proaspata, de un nou inceput unde Dumnezeu isi va arata stralucirea. La multi ani, draga mea prietena. Fii binecuvantata! ”

ANA & MIRCEA DASCALESCU:
” Dorim sa iti uram un calduros la multi ani! Sa fii binecuvantata cu tot belsugul de indurari sa har ca in tot ce faci sa se vada amprenta eternitatii. Domnul sa se ingrijeasca de toate caile tale si ingerii Sai sa te inconjoare cu fiecare pas. Iti dorim pace si bucurie.”

LUNCAN SILVIU:
” A mai trecut un an din viata ta, un an cu bucurii si intristari, cu zambete si lacrimi, cu succese si falimente, cu.. ceea ce ti- a rezervat Dumnezeu pt acets an. Acum, iti sta in fata noul an. La care oricat i- ai intui evenimentele si oricat te- ai pregati pt ele totusi, vor in el evenimente necunoscute de tine si pt care nu sti cum sa te pregatesti si nici nu ai timp, pt ca vor navali brusc in viata ta. Desi iti sta in fata un an cu mult necunoscut, totusi Dumnezeu il cunoaste foarte bine. El stie ce situatii vor navali in cursul anulu care va veni. Probabil, unele iti vor aduce bucurii, iar altele lacrimi; unele iti vor aduce un somn linistit, iar altele iti vor fura somnul; unele iti vor aduce zambete, iar altele intristari. Iti doresc ca Dumnezeu, cel care stie tot ce va veni si care are resurse de a te pregati sa treci prin orice, sa te pregateasca si sa te intareasca pt orice necunoscut care iti sta in fata. Iti urez ” La Multi Ani! ” si un nou an in care Dumnezeu sa fie Tatal tau, care se ingrijeste de nevoile tale; Dumnezeu sa fie Prietenul tau, cu care sa impartasesti cele mai frumoase momente pe care ti le ofera; Dumnezeu sa fie Domnul tau, care sa te protejeze in orice clipa; Dumnezeu sa fie Sfetnicul tau, care sa te invete cum sa treci prin viata si ce decizii sa iei in orice moment, iar Pruncul Isus nascut in iesle, care este Rege peste tot Universul, sa fie Mantuitorul sufletului tau. Iti doresc o zi binecuvantataa! ”

ANA IONICA:
” La Multi Ani!” Sa- ti dea Dumnezeu un an plin de surprize, sa te surprinda cu dragostea si harul Lui nemarginit. Fii binecuvantata de Domnul! ”

INA HRISCA:

” Draga Elena, stii ca toamna bate si in poarta vietii tale pentru a adauga inca o crizantema in buchetul anilor tai! Ce cadou minunat! Primeste noul an de viata ca din Insesi mana Creatorului si nu uita ce mare pret ai in ochii Sai si in ochii copiilor Sai din jurul tau si nu numai! La multi ani binecuvantati! ”

ELENA NINI:

” Un nume bun este mai de dorit decat o bogatie mare, si a fi iubit pretuieste mai mult decat argintul si aurul. Multi ani fericiti cu Domnul. ”

TABITA FODOR:

” La multi ani, draga mea! Doresc ca Dumnezeu sa te binecuvanteze din plin si din belsug si sa iti asculte rugaciunile! Te imbratisez! ”

Author:

Sunt visul din inima Lui devenit realitate !!!

One thought on “Muzica din viata mea !

Leave a Reply

