Posted in De' ale mele!!!

Perlele bucuriei – Ioan 1


Printre copaci pluteste o ceata gri; de pe frunze cad picaturi reci de ploaie.. Iar durerile de reumatism imi chinuie picioarele…
Stau cu ochii inchisi cufundata in fotoliu, cu Biblia in poala si am parte de o fericire de parca prin suflet mi s- ar prelinge perle de bucurie…
Cuvintele Lui m- au impresionat puternic, m- au transformat, mi- au daruit viata, mi- au inviorat inima si duhul. Am simtit cum din aceste cuvinte emana o putere si in dimineata asta trista, am devenit constienta: CUVANTUL, care este Dumnezeu, a devenit OM ! De aceea, tot ce rosteste acest OM, este Cuvantul lui Dumnezeu!
Cuvantul Lui este o putere dinamica… El transforma viata cotidiana, alunga tristetea si da curaj in ciuda durerii si a neputintei de a spune ” da” vietii. Numai Dumnezeu poate sa faca sa ni se rostogoleasca in suflet perlele puterii si ale bucuriei, ca sa- l invioreze.
Oare, nu ar trebui sa ne dedicam mult mai des si cu mai multa intensitate acestui Cuvant, chiar daca drumul spre taina perlelor bucuriei pare adesea neatragator?
Acest Cuvant eficient al lui Dumnezeu nu vine spre noi dintr- o directie oarecare, nascocita de oameni, ci vine spre noi numai din Sfanta Scriptura, care este insuflata de Dumnezeu ( 2 Timotei 3: 16). Isus a cunoscut in intregime taina Scripturii atunci cand a fost ispitit de Satan in pustie.
Din Cuvantul lui Dumnezeu nu izvoraste numai o bucurie impresionanta.. Mai izvoraste si puterea de a birui raul si motivatia necesara pentru indeplinirea sarcinilor zilnice. Cuvantul Lui da rabdarea de a indura durerile si puterea de a iubi copilul bolnav pe langa care treci pe strada…

Acestea sunt perlele bucuriei, care vor sa ne invioreze inimile! 🙂

Author:

Sunt visul din inima Lui devenit realitate !!!

Leave a Reply

