Posted in De' ale mele!!!

Dezlegat de lanturi


46451_155719161105217_5404432_n
Era visul meu să fie linişte în toată fiinţa mea, să fie linişte în jurul meu.Era dorinţa mea arzătoare de fi totul redus la tăcere.. Aproape în fiecare zi era la fel, strigăte pe care adormeam după ce de multe ori primeam porţii de bătaie, pe simplul motiv că deranjăm cu prezenţa mea în acel loc…
Aşa a fost copilăria mea “dulce” alături de o persoană care a ales să iubească mai mult alcoolul decât familia…o persoană prinsă în cursa diavolului. Era o teamă de fiecare dată când ajungeam de la şcoală, tremuram şi mă rugam în felul meu repetând de fiecare în drumul meu spre casă: Doamne, fă că tata să nu fie băut! Doamne, fă că tata să nu fie băut… şi repetăm până ajungeam în dreptul uşii pe care puneam urechea pentru a auzi dacă din înăuntru vin sau nu ţipete, eram fericit pentru rarele momente când nu auzeam ţipete, însă nu eram liniştit până nu intrăm în casă şi-l vedeam pe tata acolo, pentru că altfel ştiam că el este plecat cu “prietenii” lui şi că urma să vină… şi aşteptarea aceea era una groaznică, simţeam cum bătăile inimii mele cu fiecare minut erau mai dese. Aşteptam momentul venirii lui împreună cu mama, ne uităm lung de la balconul etajului 8 în zare pentru a-l vedea când vine…şi într-un târziu apărând…legându-se ca un copac în bătaia vântului. Zile au trecut aşa, punâdu-se peste viaţa mea tot felul de lanţuri grele , lanţuri de răutate, dispreţ faţă de oameni, lanţuri de nevorzitate, lanţuri de amărăciune, lanţuri de a face rău, lanţuri de hoţie, lanţuri grele care atârnau peste sufletul de copil care ar fi trebuit să fie liber şi să alerge liber , bucurand-se de copilărie. Un copil în care a murit de mult…copilăria.
Apăsarea sufletului era din ce în ce mai mare, ochii mei din ce în ce mai pierduţi într-o lume în care nu o mai regăseam, devenind atât de rece şi urând că oamenii din jurul meu sunt atât de fericiţi şi liberi, având tot ce-şi doreau, hrană foarte bună, haine foarte elegante, îmbrăţişări calde în miez de noapte…uram că eu nu aveam aşa ceva, tânjeam după dragostea unui tată care să mă ia în braţe, nu care să mă lovească în cap, nu să mă lovească de pereţi…tânjeam după dragostea unui tată care să mă iubească, să mă strângă în braţe şi să-mi şoptească: Te iubesc fiule! Te iubesc dragul meu!Am vrut sa ma sinucid , am fost luat cu targa de acasa, incostient, insa Dumnezeu meu mi-a salvat viata!!
Anii au trecut … şi de sufletul meu atârnau lanţuri grele şi urâte!
Într-o zi un prieten m-a invitat la o biserică unde se vestea Cuvântul Domnului,fiind o întâlnire de tineret..am acceptat… acolo predicatorul a pus o întrebare: Dacă ar fi să mori unde ţi-ai petrece veşnicia? Cu această întrebare m-am întors acasă, şi acolo în patul meu această întrebare venea în sufletul meu lovindu-mă!
Era o seară rece, într-o cameră rece, m-am simţit ridicat în picioare şi am simţit cum Cineva vrea să-mi spună că mă iubeşte şi că mă vrea cu gelozie. Am căzut în genunghi, plagand şi prima oră după mult timp am renunţat să mai fiu dur şi rece ca o piatră, cu ochii înlăcrimaţi am strigat în inima mea cât am putut de tare:Dacă exişti Doamne, salvează-mă!! Sunt un om atât de rău, simt că nu se mai găseşte dragoste în mine, simt că sunt pe un drum care nu mă duce nincăieri, am atâta nevoie de dragostea Ta, de pacea Ta, de eliberarea Ta, vreau să fiu copilul Tău…astăzi te rog să mă faci, nu mai vreau nici o secundă să mă mai simt singur şi abandonat.Fa-am un fiu al Tău!! Plângeam atât de tare, suspinam să fiu iertat şi curăţit de toată murdăria care să găsea înăuntru meu.
Am terminat rugăciunea şi am simţit cum zeci de lanţuri se desfac şi cad la pământ , am simţit o libertate pe am care nu am simţit-o niciodată, mă simţem ca un om care e cel mai iubit; am auzit vocea Lui înautru meu care mi-a spus: ÎŢI VOI FI TATA ŞI MEREU TE VOI IUBI COPILUL MEU!
L-am iertat pe tatăl meu şi am putut să mă uit în ochii lui cu atâta dragoste, tot ce-mi făcuse, nopţile când adormeam cu perna pe cap pentru a nu mai auzi scandalurile, bătăile şi tot ce a mai fost au fost şterse din inima mea.
Tatăl meu la 1 an după această a decedat la 39 de ani,trist că a plecat fără a înţelege mesajul dragostei Lui Dumnezeu, mesaj care am încercat deseori să-il spun, eu având 16 ani, asta aducând o nouă schimbare în viaţa mea.. a trebuit să mă angajez, aveam multe datorii şi lipsuri, şi primul meu loc de muncă a fost la un centru comercial, acolo descarcam tiruri de baxuri de pungi de dimineaţă până seara…au fost multe momentele când nu am avut în casă ce să mănânc , chiar dacă şi eu şi mama munceam pe nişte salarii mici, şi în momentele acestea spuneam Tăticului meu din cer: Tati, îmi este foame! Şi de fiecare dată, veneau persoane la uşa mea care spuneau: Am auzit o voce care mi-a spus să vin să-ţi dau aceste alimente sau Domnul mi-a pus pe inimă să-ţi dau aceste alimente.Mereu Domnul a fost extraordinar de bun cu mine…călauzindu-ma pas cu pas pană in ziua de azi cand am o o sotie binecuvântată, o familie extraordinara, tot ce a furat cel rău a plătit înseptit!Glorie Mantuitorului iubit!
De fiecare dată, Dumnezeu şi-a ţinut promisiuniunea Lui:ÎŢI VOI FI TATA ŞI MEREU TE VOI IUBI COPILUL MEU!
Dragul meu , ţi-am împărtăşit o parte din mărturia mea pentru că îmi doresc ca să realizezi că dacă nu-L alegi pe Hristos eşti legat cu lanţuri care niciodată nu te vor lăsa să fi fericit, poate crezi că banii, faima, prietenii îţi pot aduce fericirea, însă te minţi singur dacă crezi asta, nimic de pe acest pământ nu te poate face liber, numai Hristos poate rupe lanţurile robiei.. Oricare ar fi fost trecutul tău, poţi deveni liber alegându-L pe Hristos.
Poate că ai avut un trecut în care oamenii te-au rănit, poate că ai fost maltrat/ ă, poate că ai fost victima unei hărţuiri fizice sau sexuale, orice ar fi fost, Hristos te poate face LIBER.
Vino la El şi bucură-te de Cel ce este minunat şi plin de dragoste: Isus Hristos!Alege să laşi lanţurile să cadă!
Şi dacă ai ales iubirea Lui Hristos, nu lăsa că alţii să te înveţe cum ar trebuii să te porţi cu Tatăl tău, care este standardul după care trebuie să te închini lui Dumnezeu.Standardul este unul: ÎN LIBERTATE şi DRAGOSTE în DUH SI ADEVAR!

Marturia lui Cristian Manta

Orice mesaj de incurajare pentru Cristi este o mare binecuvantare! Ii puteti lasa mesai aici sau pe blog.

Author:

Sunt visul din inima Lui devenit realitate !!!

Leave a Reply

