Posted in De' ale mele!!!

Poem


Să ard de sete, tot n- aş bea din apele stricate

ce le- ntâlnesc în calea mea prin lumea de păcate;

Să mor de foame, tot mâncăruri otrăvite

pe care ne- ncetat mă- mping păcate şi ispite.

Să crap de frig, nu mă- ncălzesc la focuri vinovate

pe unde slugile pândesc iubiri îndurate;

Să pier în drumuri, n- aş intra în case blestemate

care- ar zdrobi şi- ar întrista iubirea mea curată.

Să umblu gol, tot n- am să- mbrac ce diavolu- mi întinde

să zac în şanţ, să mor sărac, pe Domnul nu- L pot vinde;

Mai bine plâng acum un ceas, cu Domnu- n părtăşie

Decât fără Hristos rămas, să plâng o veşnicie!

de Traian Dorz

935477_578326478874141_1862717040_n

Author:

Sunt visul din inima Lui devenit realitate !!!

Leave a Reply

