Posted in De' ale mele!!!

Copilul Meu


Numai de te- ai concentra asupra Mea, în loc să te uiţi la slăbiciunile tale…

Da, sunt de acord, s- ar putea să fii slab, dar Eu sunt puternic…

Poţi face toate lucrurile prin Mine, pentru că Eu te întăresc…

Tu esti lucrarea Mea, capodopera Mea… Am fapte bune pe care vreau să le faci…

Nimeni nu le poate face în afară de tine!…

Acestea sunt lucrările pe care le- am plănuit dinainte pentru tine…

Copilul Meu, vreau să ştii că Eu nu am pus niciodată un gând pesimist în inima ta…

Fii atent, căci ele vin de la duşmanul sufletului tău… nu crede minciunile lui!

Lasă- Mă să te ajut în conversaţiile pe care le porţi cu tine însuţi…

Aminteşte- ţi cine eşti în Mine – tu eşti creaţia Mea! Te iubesc, copilul Meu!!! ( Isaia 41: 13)

Jesus_with_children4

Author:

Sunt visul din inima Lui devenit realitate !!!

Leave a Reply

