Posted in De' ale mele!!!

Te iubesc!


“… şi eu voi nădăjdui pururi, te voi lăuda mai mult. Gura mea va vesti zi de zi dreptatea şi mântuirea Ta, căci nu- i cunosc marginile. Voi spune lucrările Tale cele puternice, Doamne Dumnezeule! Voi pomeni dreptatea Ta şi numai pe a Ta!”Psalmul 71: 14- 16

Iubesc la Tine privirea- Ţi caldă ce îmi învăluie sufletul meu lovit de- atâtea pietre aruncate de oameni care nu Te cunosc( sau Te- au cunoscut şi Ţi- au întors spatele…)

Te iubesc pentru răbdarea de care ai dat dovadă atunci când Te- am rănit prin indiferenţa mea sau când m- am lăsat înşelată de iluzii deşarte…

Te iubesc pentru numele nou care l- am dobândit prin Jertfa Ta pe Cruce, nume care- mi va fi scris pe o piatră albă, iar Vocea Ta o aud din depărtări venind spre mine… este Vocea care mă linişteşte în orice furtună a vieţii mele!

Te iubesc, căci ai ales să mă iubeşti, chiar şi atunci când singură dreptate am vrut să- mi fac uitând că Tu eşti Dreptarul vieţii mele!

Te iubesc pentru că ai ales să mă trimiţi în această lume, iar eu vreau să Te onorez răspândind şi emanând mireasma- Ţi sfântă! Toţi cei care vor fi atinşi, inimile lor să fie metamorfozate..

Te iubesc pentru parfumul dragostei Tale.. o nemărginită şi divină Dragoste!

969098_421785381253328_1071112674_n

Author:

Sunt visul din inima Lui devenit realitate !!!

One thought on “Te iubesc!

Leave a Reply

