Posted in De' ale mele!!!

Un ochi al lui Hristos plânge şi unul râde!


… Hristos întindea mâinile după mine şi eu fugeam… Am intrat şi I- am închis uşa

în faţă. Eu eram înăuntru şi El afară. Stătea lipit de uşă şi bătea încetişor. Din

fruntea Lui curgeau şiroaie de sânge, din mâini… ” Sunt un ticălos!” am

zis atunci. ” Am ucis un om şi vreau acum să- L ucid încă o dată pe Hristos?

Ticălos ce sunt!

Am deschis uşa repede. Plângeam în hohote. Ciudat că atunci când a păşit El înăuntru

nu mai avea sânge pe frunte, ci coroană regească de o strălucire cum n- am mai văzut

vreodată, şi nu- I mai curgeau şiroaie din mâini…

292645_453647361392619_858767889_n

Sursa:Ligia Seman

Author:

Sunt visul din inima Lui devenit realitate !!!

Leave a Reply

