Posted in De' ale mele!!!

În sfârșit, liber/ ă !


Copilașul Meu,

Eu sunt cu tine și întotdeauna voi fi cu tine.

Ești slab, dar în Mine ești tare.

Te iubesc atât de mult, încât nu te pot lăsa să mori…

Sunt atât de aproape de tine, că simt tot ce simți tu.

Știu prin ce treci, întrucât și Eu trec prin aceleași stări împreună cu tine, dar Eu te- am eliberat, iar tu

trebuie să rămâi tare.

Nu trebuie ca trupul tău să moară pentru ca dușmanii Mei să plece de la tine, ci să fii răstignit

împreună cu Mine, iar astfel, Eu voi trăi în tine, iar tu în Mine.

Eu te voi călăuzi pe cărările neprihănirii.

Copilul Meu, eu te iubesc și nu te voi părăsi niciodată, pentru că ești cu adevărat al Meu.

Cu dragoste, Dumnezeu!!

(text preluat din cartea “ Cel care sfarmă lanțurile robiei”, de Neil Anderson )

freedom

Author:

Sunt visul din inima Lui devenit realitate !!!

2 thoughts on “În sfârșit, liber/ ă !

  1. Il ador pe Neil Anderson. Imi pare rau ca am pierdut ocazia de a-l vedea atunci cand a fost in Romania (ceea ce nu s-a mai intamplat cu Yansey si cu Piper 🙂 ) , dar important e ca am posibilitatea sa citesc minunatele lui carti. Sunt foarte incantata de imbinarea dintre psihologie si spiritualitate, pe care o gasesc in toate scrierile lui (si in general in cele protestante!).

Leave a Reply

