Posted in De' ale mele!!!

Voi cânta…


” Te voi lăuda din toată inima mea, Doamne, Dumnezeul meu, și voi preamări Numele Tău în veci!” (Ps. 86: 12)

” Voi cânta totdeauna îndurările Domnului, voi spune din neam în neam, cu gura mea, credincioșia Ta!” (Ps. 89: 1)

” Voi cânta bunătatea și dreptatea; Ție, Doamne, Îți voi cânta!” (Ps. 101: 1)

” Inima mea este tare, Dumnezeule, inima mea este tare; voi cânta, da, și voi suna din instrumentele mele..”
(Ps. 57: 7)

” Te voi lăuda printre popoare, Doamne! Te voi cânta printre neamuri!” (Ps. 57: 9)

” Gata îmi este inima să Te laude, Dumnezeule! Voi cânta, voi suna din instrumentele mele; aceasta este slava mea!” (Ps. 108: 1)

” O, de ar lăuda oamenii pe Domnul pentru bunătatea Lui și pentru minunile Lui față de fiii oamenilor!” (Ps. 107: 21)

988293_153336741529379_137669645_n

Author:

Sunt visul din inima Lui devenit realitate !!!

Leave a Reply

