Posted in De' ale mele!!!

Tu ai gânduri bune pentru mine


2 Timotei 4: 7 – “ M- am luptat lupta cea bună, mi- am isprăvit alergarea, am păzit credinţa!
Nu pot să păstrez numai pentru mine încurajarea care Domnul mi- a dat- o
astăzi prin Cuvântul Său… Citind cele de mai jos, mă rog să fie o
încurajare pentru toţi cei care o citesc!… Multă binecuvântare!

De câte ori mă găsesc pe malul mării şi văd câte o frunză dusă de valuri,
o mare tristeţe pune stăpânire peste sufletul meu şi îmi zic:
” Oare, nu aşa este şi omul?… O frunză luată de vânt şi purtată pe valuri?
Se vede un timp, apoi dispare, ca să nu mai fie văzută de oamenii de pe
pământ… ”

Mărturisesc că, numai harul Tău mi- a mai rămas şi tot sprijinul meu îl am
numai în Tine, Nemărginitule!… Aşa că, rămân la ţinta ce mi- am ales,
dorind să slujesc Aceluiaşi bun Stăpân… Mă încredinţez, mă abandonez
în cele mai bune Mâini: ale Tatălui meu!..

Tu, Preaiubitule, nu mă uiţi… Tu ai gânduri bune pentru mine, gânduri de
iubire, pentru că Tu eşti un ajutor care nu lipseşti niciodată în nevoi….
Tu ai gânduri de pace şi dai un viitor şi o nădejde pentru toţi acei care Te
caută, Te găsesc ţi se încred pe deplin în Tine! ( Ieremia 29: 11)…

Ştiu că eşti cu mine şi în boală Tu îmi vorbeşti… Sunt plante care nu dau
miros decât prin sfărâmare… tot aşa sunt şi eu!… Îmi doresc, ca prin
şlefuirea Ta, prin împrejurările grele din viaţa mea, să se arate, să se vadă
cât de credicioasă Îţi sunt… Văd cum mă zdrobeşti prin suferinţă şi nu
îmi pare rău!… NU!!!… Ajută- mă, ca prin această zdrobire a firii să dau
parfumul credinţei pe care o am în Tine!… Numai prin Tine!… Şi, când mă
voi afişa înaintea Ta, cu toată smerenia şi modestia, voi afirma aceasta:
“Înaintea ta voi arunca în semn de preamărire acea cunună, de Tine dată
în îndurarea Ta! ” ( 1 Timotei 6: 12)…

10045_423674854397714_2053137304_n

Author:

Sunt visul din inima Lui devenit realitate !!!

Leave a Reply

