Posted in De' ale mele!!!

Unul s- a sfârşit şi un altul a început…


Un capitol s- a încheiat din cartea vieţii mele.. un capitol în care am experimentat atâtea lucruri frumoase! A fost un capitol în care am întâlnit atâţia oameni minunaţi şi frumoşi care şi- au lăsat amprenta peste inima mea..

Până ieri, cartea vieţii mele a numărat 34 de pagini în care au fost scrise nenumărate binecuvântări şi victorii, în Numele Lui!

Azi, o nouă filă a început să fie scrisă şi Îl rog pe El să ia din nou stiloul în Mâna Sa şi să scrie în stilul Său propriu şi original, victorii şi binecuvântări!

Vă mulţumesc vouă, prieteni dragi şi minunabili, că faceţi parte din viaţa mea!

Daniela Pierce, îţi mulţumesc că m- ai răsfăţat şi ai făcut ca ziua de ieri să fie specială!

IMG_20131021_213637

IMG_20131021_213730

Author:

Sunt visul din inima Lui devenit realitate !!!

6 thoughts on “Unul s- a sfârşit şi un altul a început…

  1. Un nou an binecuvantat, cu bucurii sufletesti, si fara incercari care sa fie peste puterile tale.

    La multi ani

  2. La multi ani binecuvântați în continuare!!!!! Domnul să îți fie alături pe drumul vieții. Te pup 🙂 O cunosc și eu pe Daniela. Domnul să o binecuvânteze și pe ea.

  3. Două flori de Ziua amintirii tale…

    I. EU ȘTIU CĂ AM
    „Eu ştiu că am în Cer o casă pe care nimeni nu mi-o ia,
    chiar dacă nedreptatea lumii m-alungă din căsuţa mea.
    Eu ştiu (de 3 ori) că am în cer o casă pe care nimeni nu mi-o ia.

    Eu ştiu că am o tinereţe nemaisfârşită la Isus,
    chiar dacă-n lume bătrâneţea puterile din trup mi-a dus.
    Eu ştiu (de 3 ori) că am o tinereţe nemaisfârşită la Isus.

    Eu ştiu că am să cânt odată cu toţi cei dragi îmbrăţişat,
    chiar dacă azi trăiesc în lacrimi, de cei iubiţi prea-ndepărtat.
    Eu ştiu (de 3 ori) că am să cânt odată cu toţi cei dragi îmbrăţişat.

    Eu ştiu că Răscumpărătorul şi Dumnezeul meu e Viu,
    chiar nimicit să-mi fie trupul şi chiar uitat de toţi să fiu.
    Eu ştiu (de 3 ori) că Răscumpărătorul şi Dumnezeul meu e Viu.

    Eu ştiu că-L voi vedea pe Domnul şi El va fi Răsplata mea,
    chiar dacă viaţa mea din lume şi moartea fi-mi-ar cea mai grea.
    Eu ştiu (de 3 ori) că-L voi vedea pe Domnul şi El va fi Răsplata mea.”

    II. UN SUFLET
    „Un suflet bun să ai şi-un gând frumos,
    în fapte şi în grai, pentru Hristos,
    cu dragoste şi-avânt spre tot ce-i drept şi sfânt,
    aşa-ţi dorim, aşa, de ziua ta!

    Să fii în tot ce spui cinstit şi blând,
    să nu fii nimănui dator nicicând;
    să mergi mereu curat pe drumu-adevărat,
    aşa-ţi dorim, aşa, de ziua ta!

    Să fii un vas ales lui Dumnezeu,
    să ai rod bun cules din orice greu,
    în jurul tău să poţi să-i fericeşti pe toţi,
    aşa-ţi dorim, aşa, de ziua ta!

    Mereu mai plin de-avânt, mai credincios,
    mai bun, mai drept, mai sfânt, mai ca Hristos,
    să-I poţi cu drag vedea în ceruri Faţa Sa,
    aşa-ţi dorim, aşa, de ziua ta!”

    Traian Dorz / N. Moldoveanu.

    AICI Înregistrare http://we.tl/sUsQINrn8c

    Prov. 4, 18 Dar cărarea celor neprihăniţi este ca lumina strălucitoare, a cărei strălucire merge mereu crescând până la miezul zilei.
    –Amin.

  4. SĂ DĂM MULŢUMIRE
    de Costache Ioanid.

    Să dăm mulţumire, în rugă uniţi,
    de anii tăi, soră, cu-ai noştri-mpletiţi!
    şi Mâine de-asemeni, să fim ca un roi,
    nici noi fără tine, nici tu fără noi.

    Uniţi în credinţă să mergem la fel,
    pe singura cale, spre singurul ţel;
    să fim totdeauna un singur şuvoi,
    nici noi fără tine, nici tu fără noi.

    Pe Mările Roşii a’ lumii aceşti
    să ducem mesajul iubirii cereşti;
    s-ajungem la Țintă întregul convoi;
    nici noi fără tine, nici tu fără noi.

    Şi atunci când Păstorul striga-va din Cer,
    să nu fie nimeni din turmă stingher
    să nu plânga nimeni privind înapoi…
    nici noi fără tine, nici tu fără noi.

    Ci sus, unde aştrii în cântec s-aştern,
    să stăm sub Menora* din Templul etern;
    în cântec de harpe, de flaut, de-oboi…
    Şi noi lângă tine, şi tu lângă noi!

    – Amin.
    *candelabru cu sapte brate din Templul Lui Dumnezeu.

    „Eu vin curând. Păstrează ce ai, ca nimeni să nu-ţi ia cununa.” Apoc. 3, v. 11.

Leave a Reply

