Posted in De' ale mele!!!

Gânduri printre rânduri..


Cu câtă dragoste îmi aduc aminte de zilele de odinioară și mă gândesc cu nostalgie la toate lucrările făcute

în viața mea, și ades cuget la lucrarea Mâinilor Tale! – adică, eu !!!

reflectare-2

Curcubeul este făcut din lumina soarelui și din ploaie..

Lumina soarelui care a transformat totul în jurul meu

într- o simfonie de culori a fost revelația Iubirii Tale!!

c82733a318a850c2ee998d15399f5b56

Author:

Sunt visul din inima Lui devenit realitate !!!

2 thoughts on “Gânduri printre rânduri..

  1. Meraviglioso spazio dove l’Anima si eleva in alto come una giovane farfalla!
    Complimenti!!!!
    Ho piacere di seguire questa Tua Arte!!!
    Un cordiale saluto
    Claudio 🙂

Leave a Reply

