Posted in De' ale mele!!!

Binecuvantare dupa incercare


Da, intotdeauna exista o binecuvantare dupa fiecare incercare. Nu ne este usor sa trecem prin incercari, dar ce scumpa si nepretuita este binecuvantarea primita in urma lor. Impreuna cu prietena mea, T. , am experimentat ce inseamna sa fii binecuvantat in mijlocul furtunilor, dar si dupa ce acestea trec.

Binecuvantarea Lui pentru noi a fost ca un cadou pe care l- am primit printr- o alta prietena, Ileana.
Pe Ileana am cunoscut- o la conferinta nationala a femeilor sustinuta an de an la Mamaia. Nu ne cunosteam foarte bine, dar astfel de intalniri creeaza relatii pentru toata viata. M- a atras la Ileana, frumusetea care izvoraste dintr- o singura sursa si aceasta sursa este Dumnezeu. Inima ei calda care simte cu cel/ cea de langa ea, o face sa iasa in evidenta, fara ca ea sa faca ceva. Nu voi putea sa ii rasplatesc vreodata pentru tot ce a facut in viata mea si a prietenei mele. Acest episod ne- a marcat viata si timpul petrecut impreuna cu ea a fost ca o “terapie” de vindecare a sufletelor noastre. In perioada aceea, am trecut prin crunte dezamagiri, dar, asa cum am scris mai sus, Dumnezeu are ingerii Lui de care se foloseste sa ne vina in ajutor. Multumim pentru tot !!!

Author:

Sunt visul din inima Lui devenit realitate !!!

8 thoughts on “Binecuvantare dupa incercare

  1. Asa este… intotdeauna exista o binecuvantare dupa fiecare incercare….mabucur pentru tine…si este bine si frumos ce ț-i s-a întamplat….pozele sunt minunate….sa ai fericire multa alaturi de cei care te fac sa te simbi bine….spor si inspratie la scris

Leave a Reply

