Posted in De' ale mele!!!

About God – despre Dumnezeu !


Citate scrise de C. S. Lewis
” Sfinţenia stă în obiceiul de a-ţi lega micile gesturi şi acţiuni de Dumnezeu.”

” Numai când observăm mizeria simţim cel mai bine că Dumnezeu este prezent în noi.”

” Dumnezeu nu ne poate oferi fericire şi pace în afara Lui, pentru că ele nu se află acolo. Nu există aşa ceva.”

” Cred în Dumnezeu aşa cum cred în soare, nu pentru că îl pot vedea, ci pentru că, datorită lui, toate lucrurile se pot vedea.”

” Există două tipuri de oameni; cei care-i spun lui Dumnezeu: “Facă-se voia Ta” şi cei cărora Dumnezeu le spune: “Bine, atunci, fie cum vrei tu.”

” Nu există teren neutru în univers: fiecare centimetru pătrat, fiecare fracţiune de secundă, sunt revendicate de Dumnezeu şi contrarevendicate de Satan.”

” În realitate, rugăciunile noastre care par cele mai proaste, pot fi, în ochii lui Dumnezeu, cele mai bune. Mă refer la acelea care sunt cel mai puţin susţinute de sentimente evlavioase. Pentru că ele s-ar putea să vină de la un nivel mai adânc decât sentimentele. Dumnezeu pare să comunice cu noi extrem de profund atunci când ne prinde, cum s-ar spune, cu garda jos.”

” Cu cât Dumnezeu deţine un control mai mare asupra noastră, cu atât devenim mai mult noi înşine – pentru că El ne-a făcut. El a inventat felul de oameni care tu şi eu am fost concepuţi să fim… Când mă întorc la Hristos, când mă predau pe mine însumi personalităţii Lui, atunci încep pentru prima dată să am cu adevărat propria-mi personalitate.”

” Asprimea lui Dumnezeu este mai gingaşă decât blândeţea omenească, iar constrângerea lui este libertatea noastră…”

Peisaj2

Author:

Sunt visul din inima Lui devenit realitate !!!

Leave a Reply

