Posted in De' ale mele!!!

La multi ani, Perla Suferintei !


Cei de la WordPress m- au felicitat, urandu- mi “La multi ani!”

S-au implinit 4 ani de cand am luat decizia sa imi astern gandurile pe paginile acestui “jurnal” virtual. Initial nu am vrut sa scriu nimic din gandurile mele, insa incurajata fiind de cei apropiati si de prietenii care ma cunosc demult sau cu care am fost binecuvantata sa ii am aproape in diferite situatii dificile sau de bucurie, hotararea nu a durat prea mult.

Nu doresc sa ma evidentiez prin ceea ce scriu. Cel pe care imi doresc sa- L evidentiez prin scrierile mele, sa fie Unicul meu Prieten, Isus. Fiecare cuvant scris sa fie incurajare, binecuvantare, alinare pentru fiecare cititor al acestui “jurnal”.

M- am bucurat si am fost enorm de incurajata prin feed-back- urile primite din partea cititorilor care s-au regasit in trairile si inspiratiile mele.

Va multumesc voua, cititorilor mei, care ati rupt din timpul vostru pretios, sa acordati (chiar si pentru cinci minute) atentie cuvintelor mele si va multumesc anticipat pentru fiecare “vizita” in casa mea.

Cu pretuire,

Elly

20140926_193221

Author:

Sunt visul din inima Lui devenit realitate !!!

6 thoughts on “La multi ani, Perla Suferintei !

Leave a Reply

