Posted in De' ale mele!!!

Esti in scoala potrivita


” Dezamagirile vietii sunt, pur si simplu, intaliniri ascunse ale dragostei. ” ( C. A. Fox)

Treci prin furtuna?

Lasa- Ma sa- ti soptesc la ureche, cald si bland, asemeni unui susur vant, ca orice furtuna se ridica in viata ta ca sa straluceasca cu glorie, iar Eu iti voi netezi drumurile denivelate pe care trebuie sa le parcurgi. Lasa- Ma sa patrund in fiinta ta interioara si pleaca- ti capul pe pieptul Meu – odihneste- te !

Te afecteaza fiecare problema sau incercare?

Vreau sa intelegi ca nu esti singur, chiar daca cel rau, vrajmasul tau, navaleste in viata ta precum ” un rau”, cel ce se atinge de tine, se atinge de ” lumina ochilor Mei”  (Zaharia 2: 8). In criza ta de identitate, ai realizat ” ca ai pret in ochii Mei, ca esti pretuit si iubit?” (Isaia 43: 4).  Siguranta ti- o vei gasi doar atunci cand Ma vei lasa sa lupt pentru tine. Abia atunci vei gasi puteri noi in slabiciunile tale.

Treci prin situatii dificile ?

Esti inconjurat de oameni care nu te inteleg; nu- i intereseaza opinia ta sau chiar te dau la o parte. Nu vor sa faci parte din mediul lor social. Tot ce vreau sa intelegi este ca Eu sunt un Dumnezeu al situatiilor, iar daca esti in locul in care te afli chiar acum, este ca asa am vrut Eu – intentionat treci pe drumul acesta, pe care nu ai mai fost. (Iosua 3: 46) 

M- ai rugat sa te smeresc, iar Eu te- am asezat in scoala perfecta – aici ai de invatat aceasat lectie –  smerenia ! Vei invata ce este iubirea, bucuria, pacea, bunatatea si celelalte calitati ale roadei Mele. Toate aceste lectii te vor ajuta sa implinesti voia Mea !

Sunt crize financiare in viata ta ?

Sunt momente cand Ma intrebi de ce trebuie sa treci si pe aici. Eu sunt cel ce- ti tine finantele in contul tau personal, dar vreau sa inveti si aceasta lectie – este dura, dar vei invata ce inseamna  sa DEPINZI DE MINE ! Resursele din contul tau nu se vor epuiza niciodata – Eu voi ingriji de TOT ce ai nevoie ! Vreau sa gusti din promisiunile Mele tot mai mult !

Chiar acum trezi prin necazuri, dar ai omis sa crezi ca si Eu am fost ” un om al durerii si obisnuit cu suferinta?” Te- ai increzut mai mult in cei care te mangaiau pe pamant si care te- au parasit apoi, dar uiti ca Eu doresc sa primesti ” o mangaiere vesnica “(nepieritoare) si  ” o buna nadejde” (2 Tesaloniceni 2: 16).

Astazi, din untedelemnul Meu, foloseste pentru a unge fiecare situatie din viata ta : fiecare cuvant care te doare, fiecare stare care te nelinistete, fiecare slabiciune, etc.  Apoi, pe masura ce Ma vei cunoaste, vei descoperi ca durerea te va parasi si Ma vei vedea in TOATE lucrurile frumoase care ti se vor intampla !

Author:

Sunt visul din inima Lui devenit realitate !!!

Leave a Reply

