Posted in De' ale mele!!!

Mereu aproape de mine


Păi, dacă El este Păstorul meu, este preocupat să îmi meargă totul bine; pentru că mă iubeşte, Îi pasă de binele meu, îmi poartă de grijă, mă ocroteşte, mă călăuzeşte, şi mă iubeşte exact ca un păstor care îşi iubeşte propriile oi…

Are grijă să nu îmi lipsească nimic şi, chiar dacă trec prin vremuri de strâmtorare, eu mă încred în ajutorul Său… Îmi este Sfătuitor şi Ajutor… Mă odihnesc încrezătoare în prezenţa Sa şi simt purtarea Sa de grijă faţă de mine… Cuvântul Său este pentru  mine acele ” păşuni verzi” care îmi îmbogăţeşte viaţa..

Când sunt descurajată, ” îmi inviorează sufletul”, mi- l regenerează şi înnoieşte prin puterea şi harul Său… Mă sfătuieşte prin Duhul Său pe cărările dorite de El… De ce? Pentru că El este cu mine în vremuri de primejdie, de dificultate şi atunci nu mă tem de nici un  rău… TU eşti alături de mine în fiecare situaţie…

images

Author:

Sunt visul din inima Lui devenit realitate !!!

Leave a Reply

