Posted in De' ale mele!!!

… singurătate !


Aş vrea să pot atinge această adâncime – această rădăcină interioară a singurătăţii (pustietăţii) şi să găsesc adevărata pace… mi- e sufletul închis! Problemele m- au depăşit, în loc să le depăşesc eu pe ele…

Când sunt la pământ, Tu, Doamne, mă ridici! Câteodată, mă simt căzută la pământ, gândindu- mă la ceea ce am greşit (unde anume am greşit) şi mă întreb de ce sunt atât de des supusă testelor vieţii… Am nevoie să- mi aminteşti, Dumnezeule, că Tu ai o perspectivă înaltă cu viaţa mea şi că ai motive speciale pentru procesul meu de transformare..

În ceaţa densă, vreau să- Ţi văd perspectiva asupra vieţii mele !

Ajută- mă să am spiritul de luptătoare ca a lui Iosif. Duhul Tău să fie peste mine oriunde piciorul meu calcă, să fiu umilă şi cu un duh ascultător… să fiu favorizată de Tine – să fiu o persoană frumoasă nu doar la chip, ci şi la suflet, să eman frumuseţea Ta în jurul meu !

Tocmai mi- am amintit de Iosif… cel care a fost în închisoare! El a arătat compasiune pentru ceilalţi doi prizonieri menţionaţi în Scriptură: pitarul şi paharnicul lui Faraon. Pentru cei doi, Iosif le- a interpretat visele după înţelepciunea de Sus. Însă, doar paharnicul a fost graţiat şi repus în poziţia sa. Din păcate, pitarul a avut un final nefericit – spânzurarea!

Într- un final, Iosif ajunge să se afişeze înaintea lui Faraon tot prin tâlmăcirea (interpretarea) unui vis. De data aceasta, a lui Faraon. Până să ajungă înaintea lui Faraon, el a rămas răbdător. A aşteptat să vină timpul Domnului şi a decis să nu se îndoiască de puterea lui Dumnezeu şi, în cele din urmă, a fost binecuvântat.

***********************************************************************************************************************************************************

La fel de greu este şi cu noi –  viaţa devine tot mai grea, însă ne amintim că Dumnezeu este la curent cu ce se întâmplă  în viaţa noastră şi cu nevoile noastre.

Când ne simţim prea mici  şi purtaţi de colo- colo,  să ne amintim de profunzimea iubirii Lui şi de purtarea de grijă. Relaţia noastră cu El, trecând prin greutăţi  de tot felul, devine tot mai strânsă –  este consolidată !

El are un plan pentru fiecare dintre noi şi crede în noi.  Treaba noastră este să căutăm confortul din căuşul palmelor Lui şi să fim răbdători !

femeie-in-singuratate_b76622eec2dc8a

Author:

Sunt visul din inima Lui devenit realitate !!!

6 thoughts on “… singurătate !

  1. Cel mai bun remediu impotriva SINGURATATII ,
    este COMUNICAREA de toate felurile, inclusiv cea virtuala ! 🙂
    O duminica in mijlocul prietenilor ! 🙂
    Cu prietenie,
    Aliosa.

Leave a Reply

