Posted in De' ale mele!!!

… micuţa mea prietenă!


Când o vezi, nu ai cum să nu o îndrăgeşti. Andreea este numele prietenei mele şi este plină de originalitate. Azi dimineaţă, împreună cu buna mea prietenă, mi- a pregătit o surpriză de ziua mea… ingeniozitatea unui copil, de cele mai multe ori, te lasă fără cuvinte aşa cum tocmai am experimentat! Mulţumesc pentru tot, mica mea prietenă!

Iar pe covor, cu propria-i mânuţă, mi- a urat cel mai frumos ” La Mulţi Ani!”

IMG_20151021_094809

Author:

Sunt visul din inima Lui devenit realitate !!!

10 thoughts on “… micuţa mea prietenă!

Leave a Reply

