Final de 2023…


Dacă privesc în urmă, realizez cât de mult am crescut în dependența de voia Lui.

Încă un an a trecut. Plin de provocări; cuptorul încins, dar care nu m- a atins, ci Domnul mi- a fost Protecție . Un an în care am simțit cum tot mai mult inima se desprinde de pământul acesta, și cum, tot mai mult se leagă de Cerul deschis, gata să își primească locuitorii. A fost un an în care testul credinței, a dragostei, a bunătății și a dărniciei, a fost atât de lung, dar la urmă biruitor. Este un proces în continuă testare, dar care mă formează, mă maturizează.

A fost un an în care Dumnezeu încă o dată mi- a arătat și demonstrat, ca este Unicul prieten de încredere și de nădejde. Iar El nu dezamăgește inima care își pune încrederea în El. Îți mulțumesc și pentru această lecție de viață și ca ai scos “prietenii” care doar furau timp valoros.

Sunt conștientă, și îmi pare rău, că nu de multe ori Slava Lui a strălucit peste mine și că tot de atâtea ori am știrbit Frumusețea Lui prin deciziile pe care le- am luat. Dar, mă lupt în fiecare zi să fiu ceea ce El dorește să fiu, iar fără ajutorul Lui nu aș reuși.

Am avut atitudini care nu L- au onorat. Și pentru aceasta îmi pare rău. Încă sunt în lucru, și procesul nu s- a terminat. Se va încheia doar atunci când El va spune: “ Gata!”

Am avut situații în care atât de ușor mă identificăm cu Petru: încăpățânată și dârză. Dacă ați știi, cât de mult este de lucru aici.

De multe ori am căzut, și atunci Dumnezeu m- a bătut blând cu mâna pe umăr și mi- a spus: “ Întoarce- te cu fața la oglindă ( Cuvântul Său). Eu te văd așa cum te- am creat: frumoasă, inteligentă. Ți- am dat înțelepciune și te călăuzesc . Eu îți sunt busolă, atunci când te poticnești pe drum. Nu ești singură. Prinde- Mă de Mână și hai să pășim împreună . “

Dumnezeu a pus comoară Lui în vasul acesta de lut, pentru ca puterea Lui să se poată vedea mai bine. Și, oricât de slabă m- aș vedea eu, El mă vede specială. Și îmi amintește acest lucru tot mai des.

Deviza mea pentru anul care îmi stă în față, este:

“ Sufletul meu dorește să te urmeze cu totul, Dumnezeul meu!”

PhotoCredit: Roxana Biro

6 thoughts on “Final de 2023…

Leave a comment