Tabăra “ REAL” – Mânăstirea, Călărași


ZIUA 1 – REALiniat

“L-am găsit pe Dumnezeu când nu m-am mai căutat pe mine însumi”.

O lecție de la două femei.

Femeia samariteancă la fântână: Ioan 4.
Realiniat cu privire la ceea ce ai făcut.
Nu contează cum văd eu ceea ce am făcut. Ci cum vede El.

Femeia canaaneancă: Matei 15:21-28
Realiniat cu privire la cine credeai că ești.
Nu contează cum crezi tu că ești. Sau cine crezut sau ceilalți oameni că ești.
Trebuie să aflu cum mă vede Isus si sa îmbrățișez perspectiva Lui.

Povestește copiilor situații din viața ta în care a trebuit să te realiniezi la standardele Lui.
Întreabă-i pe copii de lucruri în care ei trebuie să se alinieze.
Roagă-te pentru fiecare copil care spune că vrea să se realinieze la ce vrea Isus.

De Aurel Stoian, coordonator tabără