La mulți ani, Emi !


Îmi doresc și mă rog ca destinul tău să fie unul măreț. Să fie unul atipic. Să te ia prin surprindere.

Îmi doresc și mă rog pentru tine, dragul meu, ca dragostea lui Dumnezeu să se reverse în inima ta ca un torent, să inunde viețile celor din jurul tău, cu multă dragoste.

Îmi doresc și mă rog pentru tine ca Întelepciunea care vine de Sus , curată, să se reverse peste inima și viața ta. Să iei decizii înțelepțe pentru viața ta.

Îmi doresc și mă rog pentru tine, dragule , ca ascultarea de Dumnezeu, în primul rând, și apoi de părinții tăi, să îți fie călăuză.

Ai grijă de inima ta, dragule. Fii înțelept. Fii cap și nu coadă. Ferește- ți inima de mândrie. Păstrează- o curată.

Ne- ai fost dat 7 ani și ne rugăm să prindem cât mai mulți împreună.

La mulți ani împreună cu Cel care te- a creat.