Posted in De' ale mele!!!, Hrană pentru suflet...

Cele cinci ” D “- uri ale rugáciunii…


1. DORINTA – primul cuvânt pe care Dumnezeu l- a soptit inimii mele a fost ” dorinţa”.
2. DECIZIA – Domnul mi- a arátat clar cá ajunsesem la o rascruce ín cálátoria mea spiritualá… Fie continuam sá má rog zilnic, fie reveneam la modul meu de a má ruga ocazional…
3. DISCIPLINA- am descoperit cá rugáciunea are nevoie de un loc si un timp… Rugáciunea ín timp ce te plimbi prim imprejurimi este un mod minunat de a incepe sá- i câstigi pe veciní tai pentru Cristos!…
4. DESFATARE- am descoperit cá disciplina va ceda íntotdeauna locul íncântâarii ( Psalmul 34: 8; 37: 4)…
5. DISPONIBILITATE- am inteles ca trebuie sa petrec timp zilnic cu Domnul. Rugaciunea inseamna a- I tine companie lui Dumnezeu… In Luca 22: 39 – ” ca de obicei” sugereaza ca rugaciunea era ceva normal, o practica zilnica pentru Isus… El a urmat intotdeauna ” agenda” Tatalui Sau… Isus nu a incetat niciodata sa se roage nici cand S- a intors in Cer ( Evrei 7: 25)…
Ma gandesc adesea ca, daca am intelege cu adevarat ce inseamna sa intram in Sala Tronului lui Dumnezeu, am face din rugaciune o prioritate mult mai inalta!…
Opreste- te un moment si i- ati pulsul spiritual…. Care cuvant cheie – dorinta, decizie, disciplina, desfatare, sau disponibilitate – descrie cel mai bine aspectul in care Dumnezeu ar putea lucra pentru a- ti imbogati viata ta de rugaciune chiar acum?…

Author:

Sunt visul din inima Lui devenit realitate !!!

One thought on “Cele cinci ” D “- uri ale rugáciunii…

  1. ma rog sa fiu asa cum El doreste si aceste caracteristici sa fie in inima mea si totodata sa fie un ” obicei”..

Leave a Reply

